Tenis tenes, tenetz Fr. Tenez! Nate, Bert, počkaj! (dôležité pl.slová stick)), podobne označované ako biele športové aktivity, je loptová hra pre 2 alebo 4 hráči.
Variácia pre 2 hráčov je dvojhra, variácia pre 4 hráčov je zdvojnásobená. K dispozícii je tiež zmiešané zvyšuje, v ktorom jedna žena a tiež jeden muž hrať v každej sade. Vyzývatelia sú proti sebe rôzne iné, na obdĺžnikový kurt (Tenisový kurt), a pokúsiť sa odraziť tenisovú guľu s tenisovým hlukom, aby sa ubezpečil, že súper nemôže vrátiť do politiky.
Atribúty videohry
Tenis je mimoriadne elegantná loptová hra, ktorú môžu hrať dvaja alebo štyria hráči. Tenisový hluk, guľa, tenisový kurt, ako aj sieť sú potrebné pre hru. Tenisoví hráči môžu mať akýkoľvek typ veku, nadmorskej výšky, hmotnosti alebo pohlavia.
Avšak, na profesionálnej úrovni, muži a ženy hrajú oddelene, s výnimkou turnajov, kde muž a žena staviť navzájom v štvorhre na každej strane. Toto zvýšenie sa nazýva „zmiešané štvorhra“, „mix“. Primárnou úlohou je vrátiť loptu do súperovej polovice ihriska čo najlepšie, aby challenger nehral alebo nechodil pre všetkých, alebo že vrátenie kola je pre neho ťažké.
Na rozdiel od rôznych iných športov sa Tenis hrá so skromnou intenzitou. Oblek môže trvať veľa minút, ale navyše môže trvať niekoľko hodín. Pri hraní tenisu stanovíte odhodlanie, účelnosť, rýchlu analýzu scenára, spoliehanie sa na vašu fyzickú pripravenosť, taktické uvažovanie, schopnosť sústrediť sa na dlhú dobu, ako aj najdôležitejšie vnútorné pokoj.
Hra, cieľom videohry je získať požadovaný počet zbierok pred súperom
Ak hráč získa bod, skóre je 15: 0; Ak 2. hráč získa bod, skóre je 30: 0; ak tretí hráč získa bod, skóre je 40: 0; Ak 4. hráč dostane bod, vyhrá hru. Ak je stav 40: 40, predpokladaný zápas, blízky bod sa považuje za výhodu pre hráča, ktorý ho vyhral. Ak ten istý hráč hodnotí ďalší faktor, vyhrá hru. Ak to nedostane, je to opäť zápas. Zápas sa hrá často na 2 víťazných zbierkach. Avšak, Koordinátor súťaže môže zvoliť inak, v akej situácii hráč vyžaduje vyhrať 3 zbierky, napr muži v Conquest udalosti alebo Davis hrnček zápasov. Úplne prvý hráč, ktorý vyhral 6 videohier, vyhráva zbierku (napr. 6: 2). Napriek tomu by mali vyhrať minimálne o 2 videohry viac ako challenger (napr. 8: 6). V roku 1965 James Van Alen vyvinul tiebreak na urýchlenie hry. Hrá sa v 6: 6. Hráč musí získať 7 bodov a tiež 2 viac ako challenger (napr. 10: 8). Víťaz tie-breaku vyhráva set 7: 6.
Zbierky bez tie-break sú ponorené do minima, konkrétne v poslednej zbierke zápasu jednotlivých súťaží. Cieľom videohry je získať požadovaný počet sád pred súperom. Samotná videohra začína podaním, ktorý sa vykonáva zo zadnej základnej línie-základnej línie. Hráč, ktorý otriasa rukami, hodí guľu a tiež ju udrie raketou skôr, ako dopadne na zem. Musí umiestniť koleso, ak Ponúka z pravej strany, v ľavom súperovom priestore (štvorec za webom na strane súpera). V prípade nesprávneho vyhlásenia má predkladateľ opravný druhý podanie. Úprava vstupu nastane pri získavaní pripravený medzi hráčmi. Potom, čo bola skutočne urobená skvelá služba, hráči urobia údery kip, po ktorých by kolo malo lietať cez internet a tiež spadnúť pod oblasť súpera. Dopady sa opakujú až jeden z hráčov robí dobre v dokončovacie s tzv víťazný úder alebo až do súper skĺzne nahor. Najčastejšie chyby v hre, v ktorej súper získa bod: hráč zasiahne internet. Hráč chýba na poli challenger-predpokladané „automobily“.