Tenis môžu hrať dvaja alebo štyria hráči. Cieľom hry je vrátiť sféru na päťdesiat percent challenger súdu tak najlepšie, ako je to možné tak, že súper nehrá alebo ísť pre všetkých, alebo že vrátenie gule robí to náročné pre neho. Oblek môže trvať 10 minút, ale aj niekoľko hodín. Samotná videohra začína vstupom, ktorý sa vykonáva zo zadnej základnej línie-základnej línie. Hráč, ktorý pije ruky, hodí guľu a udrie ju raketou skôr, ako dopadne na zem. Musí umiestniť loptu, ak Ponúka z pravej strany, na ľavom súperovom mieste ponuky (štvorec za sieťou na strane súpera). V prípade nesprávneho podania má predkladateľ opravnú druhú deklaráciu.
Úprava podania sa uskutoční pri získaní pripraveného jedného z hráčov. Potom, čo bol skutočne urobený dobrý servis, hráči urobia údery kip, po ktorých musí kolo lietať cez internet a spadať pod oblasť challenger. Dopady sú duplikované až do medzi hráčmi je úspešný v dokončená s predpokladaným víťazného štrajku, alebo kým súper skĺzne nahor.
Hra tenis
Ak hráč získa faktor, skóre je 15: 0; Ak 2. hráč získa bod, loptová hra je 30: 0; ak tretí hráč dostane faktor, loptová hra je 40: 0; Ak 4. hráč získa bod, vyhrá videohru. Ak je stav 40: 40, predpokladaný zápas, blízky bod sa počíta ako výhoda pre hráča, ktorý ho vyhral. Ak ten istý hráč získa ďalší bod, vyhrá hru. Ak to nedostane, je to opäť oblek. Zápas sa hrá často na 2 víťazných zbierkach. Napriek tomu si môže Koordinátor súťaže vybrať inak, v takom prípade hráč vyžaduje, aby získal 3 zbierky, aby vyhral úplne prvého hráča a vyhral 6 videohier, ktoré vyhrali kolekciu (napr. 6: 2).
- Napriek tomu musia vyhrať aspoň o dva zápasy viac ako súper (napr. 8: 6). Na urýchlenie videohry sa predpokladaný tiebreak hrá pod podmienkou 6: 6. Hráč musí získať 7 faktorov, rovnako ako 2 väčšie ako challenger (napr. 10: 8). Šampión tie-breaku vyhráva zbierku 7: 6.
- Vstup. Začnite tým, že stojíte na ideálnej strane ihriska za štandardom a odovzdáte kolo do poľa pre vstup, ktoré je diagonálne oproti vám. Máte dve alternatívy na odovzdanie gule. Ak sa nedostanete na to, aby ste prvýkrát prešli sférou, je to chyba. Ak sa vám nepodarí prejsť loptu aj pre 2. čas, je to duálny chyba a vrhnúť svoje miesto a tiež budete musieť presunúť na opačnú stranu ihriska.
Hrá sa tak dlho, kým človek neurobí chybu alebo vyhrať
Víťazstvo znamená, že guľa letí do súperovho poľa, ale nestrieľa ho späť. Chyba naznačuje, že hráč zasiahne kolo buď mimo stanovených limitov, alebo pošle loptu do siete. Víťaz prvého bodu získa 15. Hráč, ktorý prístrešok zostáva bez. V prípade, že ponuka hráč úspech, skóre je 15-0. Ak hráč vyhral, skóre je 0-15. Ponúkajúci hráč vždy hovorí, že jeho skóre spočiatku. Nasledujúci bod. Preneste na ľavú stranu súdu. Prihrať loptu a hrať faktor. Ďalej sa skóre počíta 15, 30, ako aj 40. Počiatočné hráč dosiahnuť 40 faktorov dvoma výhrami vyhráva videohru. Ak je loptová hra 40-40, nazýva sa to „oblek“. Hráč, ktorý vyhrá nasledujúci bod, získa výhodu. Ak tento hráč dostane aj ďalší faktor, vyhrá celú videohru.
Ak hráč nezíska výhodu, loptová hra sa vráti do zápasu. Hra nekončí, kým medzi hráčmi skutočne získal aj výhody a tiež víťazný bod. Nová videohra. 2. hráč začína podanie na pravej strane súdu. Videohra pokračuje, až kým jeden z hráčov nevyhrá zbierku alebo skóre nedosiahne 6-6. Ak je skóre 6-6, hrá sa tie-break. Počnúc hráčom, ktorý neslúžil v poslednej videohre. Tento hráč môže odoslať iba raz. Druhý hráč potom ponúka dvakrát. Pre zvyšok tie-break, obaja hráči ponúkajú dvakrát. Tie-break končí, keď jeden hráč dosiahne skóre 7 a prekoná druhý dvoma faktormi. Ak jeden hráč dostane do 7, rovnako ako rôzne iné 6, hra musí pokračovať až do jedného z hráčov druhej nehrá za 2 body.